Uppdate v21

Hmm vad har hänt senaste tiden egentligen. Jag har ju vart dålig på å uppdatera här inne helt klart. Men det e ju så mycket roligare å designa å pilla istället för å skriva. Jag skulle nästan behöva en skribent på min blogg.

Men men då skall vi se vad som hänt senaste tiden. Min kära granne/familjemedlem Johanna köpte sig en skatebord en dag bara sådär. Den var ju tvungen att testas. Så vi tog oss ut och lekte lite. Jag som aldrig stått på en innan var la ingen höjdare på det direk. Men fan va kul det e ändå. Det gar helt klart mersmak så vi har vart ute nån gång efter det med. Får se om det blir nån skejtare av mig nån gång.

Sen har jag ju vart på lite party såklart. I helgen fick det bli falun en sväng. Å just d ja en tur till Flamingo hann vi med på fredagskvällen. Hehe stefan fan va ful du e. Såg i din blick med en gång när du kom på att vi skulle ut. Haha
Men i falun vart det riktigt najs. Å Tobbe! Hoppas du e glad för vår lilla "blomma" och vårdar den väl. ;)
Det blev ju utgång på Harrys där med å vem dansade man inte med där då? Discokjelle från 100 höjdare såklart. Dansade med han en stund där och provade på hans egna coola moves. Satan va han håll på. hehe En skön lirare helt klart.

Ja vad har man hunnit med mer.
Det har ju blivit en del fotande. Till antagen främst. Ja det har ni ju fått se smakprov på.

Sen idag blev det bio med. Det du! Det var inte igår man besökte en salong för att se en film. Men denna gången fick det bli Pirates of the Caribbean: Vid världens ände. En riktigt bra film på som jag antagligen gör en resension på inom kort. En helt klart värdig uppföljare.

Men det får vara allt för denna gång. Puss på er där ute.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0