Björn 5år, Caroline söker dig...

hehehehe detta e vad jag fick höra i högtalarna när vi gick på kupolen här igår. Carro din lille spjuver ;) Men sköj va det i alla fall! :P

Ja nu e jag tillbaka i borlänge. Det är riktigt skönt att komma in i sina vanor man hade under förra året igen. Även om många av dom skall bort. Typ ingen träning å en massa drickande... Men mer om det en annan gång.

Hade ju en fin sista vecka hemma med innan jag åkte upp. Först begravning förra onsdagen som gick jättebra. Det var vackert i kyrkan å när min polare satta sig vid flygeln och började spela Cavatina så var det känslosamt. Det är en stund jag aldrig kommer glömma. Men trots allt blev det en bra dag och det är ju det man alltid hoppas på. Det är ju en dag man aldrig vill ha egentligen men det funkar ju inte så.

AÖSen var jag ju nere å hälsade på La Familja i Lerum. Lirade lite gura med mina systerbarn bl.a. Så mysigt så.

Men nu e jag här å det e skönt som sagt. Jag har ju fått en present med! Wohoo. Min kära familj här hemma hade köpt mig ett sällskapsspel som vi provade på igår. Absolut överens heter det och det va riktigt sköj! Så välkommna å spela nu alla glada folk där ute.



Kommentarer
Postat av: Carro

skaffat blogg igen hah.
högtalarna på kupolen var rätt roligt asså, vi halvdog av skratt.
häng ikväll?
puss på pungen

2007-09-10 @ 17:49:02
URL: http://fittler.blogg.se
Postat av: Alex

Välkommen tillbaka då!
men fan det inte händer mycket här uppe, lär bli ett flitigt nyttjande av din gåva =P

2007-09-10 @ 18:05:28
Postat av: Carro

ja men verkligen, lätt att det var.
nä men jag tycker det är helt okej asså, för jag tänkte ju säga till om bloggen hah.
var lite uttråkad så vafan=)

2007-09-11 @ 08:31:58
URL: http://fittler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0