Förbjuden frukt......

Jaa fan idag har jag vart busig. hahahaha Pallat äppel å grejjer vettö. Det va på min långtpromenad som jag lyckades hitta några trädgårdar som hade lite härligt syrlig frukt att bjuda på. Inte helt fel med lite gratis äpplen längs vägen. Ja ok det e kanske inte så coolt men gott va det i alla fall.

Men jag har allt kommit igång med lite promenerande nu i alla fall. Riktigt gött faktiskt. Idag blev det en tur på ca 1½ mil runt stan här. får seom det blir samma i morrn eller om jag tar cykeln på en tur istället då.

Sen idag blev det lite kräftskiva med helt plötsligt. Det va lite folk på mångatan som slängde ihop detta. Å jag fick lite Kräfor å grejer av Maria jag. Hon e så snäll hon. hehe Sen när lite folk drog till falun å grejjer så tog vi å började lira lite Wii å grejjer. Så när det hade blivit söndag till slut så tog jag mitt pick å pack å drog mig hemåt.

Å här ligger jag nu lite halvt sleten men ändå inte trötter. Ligger å funderar på hur man skall lägga upp morgondagen. Lite promenad, lite plugg, lite god och nyttig mat å grejjer. Skall faktiskt bli lax, råris och en hemmagjord Lime/VitlöksDressing till mat i morrn. Riktigt fint å härligt nyttigt.
Kommentarer
Postat av: anastasija

hahaha, pallade du äppeln! Va fan, du kan nt vara så jävla olaglig, vad ska dom stackars tanterna säga som håller koll på träden! ;D

2007-09-16 @ 15:34:02
URL: http://idinfantasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0