Uppesittarkväll!?!

Klockan är 05:41 på en torsdagmorgon. Vad gör jag uppe då kan man ju undra. jo det e så at mina kära vänner har just lämnat min lilla lya en en mycket trevlig kväll/natt. Som mestadels bestått av spel, musik, lite alkohol, youtube, skitsnack m.m. Själv var jag bara glad för detta för jag hade öndå tänkt vara vaken hela natta för å vända tillbaka dygnet lite igen. Så snart är det jag som går och tvättar lite för att håla mig maken å pigg å kry.

En sak vill jag ju få reda på och det är va det va i den där gröne gode saken som du hade DB?

En annan sjukt rolig sak är ju att jag förhoppningsvis snart snart flytta. Var igår och kollade på en lägenhet mitt inne i stan. Å då menar jag verkligen mitt i stan. Man ser stationsgatan från balkongen och det kan max vara 200m till bästa krogen. Priset för detta paradis är lite under 6k och den är på 88kvm så det e ju inget man har själv utan jag skall dlea med Stefan min vän och granne. Det kommer bli ett sånt underbart ställe å vara på om vi får det. Vänta ni bara. Äntligen skall man kanske få nåt att inreda lite roligt. Har ju gjort sitt bästa här men hallå 20kvm e inte så upphetsande stort.

nu blir det en nektarin, lite Fifa07 fram tills vättandet drar igång.

Över och ut
Kommentarer
Postat av: Alex

fan den där lägenheten låter riktigt najs! och måste vara skönt att komma ifrån locus livet, iaf när man själv vill ;)

2007-09-20 @ 18:25:38
Postat av: DB

P2 = Appel Sourz , Absolut Vanilla. Fyll upp med sprite, serveras med is (jag har allt man behöver så om du är snäll kanbske du får en helt egen imorgon).
Festlig kväll förövrigt! Ruskigt kul att lira lite nhl/fifa.

2007-09-20 @ 22:43:15
Postat av: Bjömpa

Alex: Ja vi får hoppas på detta nu!
DB: fan låter prima det :D

2007-09-22 @ 14:08:12
URL: http://zitruz.blogg.se
Postat av: cilla

heeeeej björnis :).
tänkt en smula över min blogg och kommit fram till att du kan få ganska fria händer. men jag vill inte att den ska vara plottrig helst.. och jag tycker om marinblått, vinrött, grått, svart.. haha. ja du får testa lite vad som blir snyggt. du behöver ju inte blanda alla färger lix ;P.
din blogg är snygg iaf.
och tack så jääääääääättemycket. du är bäst!

2007-09-23 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0